Bine ați venit în Librăria Sigma!

Comenzi: 021/2434240 | Program: Luni - Vineri 8-16

Back to Top

Marketing. Manual. Clasa a XII-a

Marketing. Manual. Clasa a XII-a

Disponibilitate: În stoc

28,00 Lei

Fii primul care scrie o recenzie la acest produs.

Scurtă prezentare

Manual.


Răsfoiește un capitol!


Vă asigurăm că vom livra toate manualele comandate conform contractelor cu Ministerul Educației Naționale și Cercetării Șiințifice!

Detalii

Marketing – specializarea Economic pornește de la premisa că firmele românești se află în prezent la „ora marketingului“ și că specialiștii care răspund de conectarea cât mai eficientă a firmelor la mecanismul pieței trebuie să stăpânească viziunea marketingului și să opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgând acest manual, elevii își vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevărat fenomen care este marketingul modern, vor afla că activitatea unei firme este condiționată de adoptarea unui demers eficient în relațiile cu mediul extern, cu piața și se vor familiariza cu instrumentele și tehnicile folosite în cercetarea de marketing, pentru investigarea cerințelor pieței și adaptarea la dinamica acestora.

Manualul este structurat în 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lecţii propriu-zise, precum şi studii de caz.

Capitolul tratează o problemă vastă, de ansamblu, pe care o veţi parcurge în câteva săptămâni de studiu. Lecţiile obişnuite conţin noţiunile prevăzute de programă şi scheme care vă ajută să vă completaţi cunoştinţele.

La sfârșitul fiecărui capitol veți regăsi următoarele repere:

Repere pentru pregătirea practică – vă permite să observaţi cum se rezolvă o problemă de marketing şi să înţelegeţi modul ei de rezolvare. De asemenea, pot fi prezentate studii de caz şi se propun teme practice.

Termeni cheie – vă ajută să treceţi în revistă termenii cei mai importanți întâlniţi în capitol.

Dicționar – vă oferă definiții ale unor termeni dificili.

• Elemente de sinteză – vă permite să recapitulaţi noţiunile prezentate.

• Teme recapitulative – cuprinde aplicaţii referitoare la conţinutul capitolului.

• Test de evaluare – permite evaluarea permanentă a cunoştinţelor cu ajutorul întrebărilor şi exerciţiilor şi pot fi folosite la notarea voastră.

La sfârşitul manualului se regăsesc răspunsurile corecte de la testele de evaluare.

Informaţii adiţionale

Cod produs: 320
Autori: Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu
Editura: Sigma
ISBN Nu
Ciclu: Liceu
Clasa: Clasa a XII-a (a XIII-a)
Materie: Discipline economice
An: 2016
Ediţia: 2
Carte tip: Manual
Nr. pagini: 96
Dimensiune copertă: 165mm x 235mm
Copertă: Hârtie cartonată

Scrie o recenzie

Doar utilizatorii înregistrați pot scrie comentarii. Te rugăm, autentifică-te sau înregistrează-te

Documente atașate

  • (6.27MB)

Feedback